Julegaver 2021

Publisert av Jarle Lavik den 17.12.21. Oppdatert 17.12.21.

Juleblomst til syke/ alders/ og omsorgshjem! Synne har sørget for at det kom hilsen fra Lionsclub Ringebu-Fåvang til LInakertunets og omsorgsenterets juleluncher. De ble senere fordelt med en til hver avdeling. Hyggelig når de nå igjen får begrenset besøk!

Julegaver til barn utdelt til barnevernstjenesten og fordelt til barn i Ringebu og Sør-Fron. Sør-Fron-klubben har betalt for det til barna der, men Cathinka, Silje og Synne har plukket ut, pakket, merket og sortert sammen med Eli og Ellinor på Trend. Gavene ble hovedsakelig varme vinterklær med også en leke til de minste. De eldste fikk gavekort. Vi hadde bevilget 10 000 kr til formålet. Cathinka og Synne møtte opp for å dele ut posene i Hanstad. Vi solgte et lodd samtidig.